beccasblogg-

Direktlänk till inlägg 16 juli 2014

Rubrik saknas

Av Becca - 16 juli 2014 23:44

Someday, i'll heal...full of scars..nej! Det är iinte ett citat eller jo.. men det är sanningen. Jag kommer inte läka idag,  och inte imorgon men någon dag...nån dag ska jag också le..på riktigt. .nån dag ska jag också skratta, på riktigt... visst? För ingen kan väll leva i totalt mörker, right? 

Amandas blogg har alltid påverkat mig, starkt.. jag dött av skratt. Riktigt skratt... ramlat av stolen och gråtit av skratt. Sen har jag blivit totalt knockad. Hur jävla amazing hon är. Vet ni hur många gånger jag har vägrat gå över skolgården,  genom en korridor full av snusande nior, av total skräck har jag bara stannat och tänkt:"du är ful men gå ändå! Ful, tjock, luktar äckligt... gör jag? Nej...ugh... MEN SKÄRP DIG BECCA!!! Amanda skulle ha DANSAT förbi dem...okej tre steg kvar..ett..två...tre, du är klar! YES!" 

Jag har varit spyfärdig... tänkt på amanda och varit fine igen... 

Jag har haft ärr på insidan men nu även på utsidan,  varenda gång jag gjort det så har jag blivit spyfärdig, herregud... Amanda skulle ha dödat dig... MEN HON ÄR INTE HÄR OKEJ?! 

Folk varnar mig.. "hon kanske är en femtio årig gubbe! Och caitilin kan vara ett psyko" okeeej... men vem fan det än nu må vara så har dom räddat livet på mig, gett mig hopp när jag helt enkelt gett upp. Och okej, ett psyko som gett mig mer självförtroende än NÅGON AV ER! Honestly,  jag bryr mig inte om ni inte heter, hur ni ser ut, vars ni bor...det intresserar mig inte ett skit, så länge jag har ett tilltalsnamn på er (ni kan typ heta Krokodilen..thats fine) så länge att allt denna support är sann och DET är det som spelar roll och DET tvivlar jag inte en sekund på!! 

Eeeftersom Caitie är vuxen så är hon en av dom TVÅ vuxna jag litar på. En av de TVÅ vuxna som aldrig skadat mig, pressat mig m.m

Vi lever i en vrickad värld och ni utomstående kommer ALDRIG fatta. Titta er omkring, ni säger att dagens ungdomar är Såååå dumma men hur gammla är dom igentligen?  Ja juste, dom är vuxna! Titta lite yngre! Hur många av oss super, ligger runt, festar m.m? Nope, inte många va? Dom flesta är tysta och förvånansvärt kloka, hur? Dom flesta ungdomar jobbar mot att man ska skära sig (fast nästan alla gör det)  och nästan inga tycker det är fel att vara gay, homo m.m 

Det värsta är att vi blandas ihop med dom FÅ jävklarna som anonymt hatar på internet. Kränker och röker m.m Dom är igentligen inte många, inte på riktigt... i grund och botten vill ingen hata... men samhället pressar  oss och sätter oss i den positionen. Jag vet inte hur många gånger jag sett ungdomar son äntligen försökt bryta sig fri men genast trampats på plats av nån ful jävel.

Ni har ingen aning om vad vi igentligen gör på våra telefoner! Ni vet inte hur många som kämpar med att prata någon ur självmord. Jag har själv gjort det och det är HEMSKT. Vet ni hur gammal den tjejen var? 14! vet ni hur många gånger hon försökte?  4!!!  Fyra sjuka nätter innan hon äntligen fick hjälp! Självskadebeteende eller va fan man ska säga, "selfharm" bränna sig, skära sig, ,slå sig m.m  ätstörningar som anorexia m.m ... haha... usch... att vara äcklad av sig själv 24/7 är det hemskaste som finns, jag pratar av egen erfarenhet.  asså, jag ska söka hjälp för det för jag gör det INTE med vilja..  jag kan helt enkelt inte äta mig mätt. Bara till den gräns att nin mage säger att du inte är döende längre och går jag längre och blir mätt så blir jag alledes spyfärdig. Jag har öyckats att inte spy upp det och jag ska fan lyckas också! Meen.

 Kommer det inte ut den vägen så kommer det den andra vägen... 

Hursomhelst så hatar jag när fjollor försöker göra mode av det!! Skär sig, laddar upp på instagram, får medlidande m.m och ser till att heeeela komunen vet att dom skär sig. Det får mig att vilja spy över dem.  Ni som gör det sluta!!! Ni är bara falska h*ror! "A men som om du vet bättre då?" Ja! Jag säger fan bara JA! jag vet! Och jag ska inte konfronteras om det här för jag väljer att skriva det här och endast här! Jag ska klara den här striden och tro inte att jag helt plötsligt är behov av en vuxen eller något för NEJ! jag har klarat mig hittills som alla andra och tro inte att jag helt plötsligt behöver någon som torkar mig i röven igen för jag är spyless på alla "åh becca! Jag finns här för dig!" Jag är helt seriös när jag säger att jag får kvälvningar av det för ärligt talat. Vilka äkta kompisar säger det?! Nej, dom knackar åå dörren och kliver in fast jag skriker i protest och kramar om en och ser på film och skriver långa texter till en! Sofia var så jävla söt när jag var deppig så fick jag ett mail med massor av bilder på söta kattungar och djur! DET är true friendship! Äkta vänner småller till en på käften och skriker i ilska att dom älskar en och att man fan borde vakna upp NU och sen får man enorm kram när man börjar gråta...

Så blanda för fan inte ihop VI med DOM och DOM är dom som inte erkänt sina problem än och VI är dom som står med skit upp till axlarna och förväntas le. 

Min kik är ALLTID öppen och är: beccsbecky 

om du iinte har kik så skriv till mig så får du mitt Skype namn. Jag är för det mesta uppe till halv fyra på nätterna sä tveka inte med att skriva! Jag vet hur det känns...

Puss på dig och jag älskar dig! Du är vacker och underbar! 

 
 
Amanda

Amanda

19 juli 2014 22:14

Va glad jag blir av att höra det :D Haha :D Snäll du är gumman!
Blir jätteglad att höra att min blogg hjälpt dig så mycket. Och skratta ska man göra, det mår man bättre av! =)

Ett av mina sjuka motton: Man ska aldrig skämmas för sig själv, låt omgivningen skämmas istället!


Jo faktiskt, självklart är jag en 50-årig gubbe med smutsiga kalsonger som sitter och raggar tjejer på nätet från min dator som fortfarande har Windows 95 ;)
Haha och Caitie är psycho! Det går inte att förneka haha! *ASG*

Jag tror inte att äldre generationer förstår de yngres vardag alls. För dem är vi bara tekniknördar med alla våra prylar och i deras ögon är vi osociala typer som bara smsar oväsentligheter!
Mest för att de växte upp med röksignaler!
Att det är våra problem och viktiga samtal vi sysslar med kopplar inte deras hjärnor ;)

Ett jättebra inlägg! Jag blir lika förvånad varje gång jag läser din blogg! Den är SUPER!

Kram

http://GreatnessComesWithSUCCESS.bloggplatsen.se

Becca

20 juli 2014 01:22

Haha Varsågod, den bjuder jag på!

Men jag är så tillknäppt och stel så jag vågar knappt andas runt folk...

Ah..fuck.. ajja, dags att byta Windows eller? Uppgradera lite! Å tvätt kalsonga! ;P
Okej, hej jag heter Rebecca och min förebild är en psykopat!

Jag blir illamående, igår lärde jag känna en sjukt snäll tjej, 13 år från Wales som har skrivit sitt egna självmordsbrev... jag fick henne att kasta det... som tur var...
Nästa gång dom klagar ska jag pressa upp telefonen o ansiktet på dem.. "OJ KOLLA VAD VÄRDELÖS JAG ÄR!! JAG HJÄLPER JU FOLK UR DEPPRISION!" Ughhhh

Tack! Det kommer mer, dock lösenordsskyddade... ska fixa det där.. jah pratar desvärre av egen erfarenhet...

VÄRLDENS STÖRSTA KRAM!!!

 
Amanda

Amanda

20 juli 2014 11:37

man ska inte tänka så mycket utan bara vara sig själv. Sen om folk tycker att man är fucked up så har de antagligen rätt men inte rör det mig ryggen :)

Haha Jo jag och Svenne min granne som kallas Skåra-Svenne för att han aldrig drar upp brallorna tillräckligt, ska köpa en dator med windows 98 på av Agdas dödsbo i augusti. Så vi har fått dra ner på folkölen nu ^^ Så att vi har råd!

Det låter bra att göra. Vuxna har ingen aning om vad som sker i sina barns liv faktiskt!

En lika stor kram tillbaka :D

http://GreatnessComesWithSUCCESS.bloggplatsen.se

Becca

29 juli 2014 14:22

Låter jävligt bra! Dessvärre försöker jag alltid stå till lags med allt och alla...

Kör på!! Men, ska ji dela på datorn eller?!

Nej, och jag hatar det...

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 30 januari 2015 19:50

Ja du, bloggen. Mycket har hänt sedan år 2012 (tror jag att det var..) men nu... går vi skillda vägar. Vet inte hur många gånger jag bara hammrat ner fingrarna ner i tangenterna med tårarna strömmandes ner för kinder. Jag vet inte heller hur många...

Av Becca - 29 januari 2015 21:31

Yes, hello. Please help me. Mina ridande vänner, nej men asså. *suck* Ni som verkligen rider hästar. Nivet, de som säger gnägg. ANYWAAAYS, barbacka sadlar /bomlösa sadlar i typ western stil. Vet ni vars man kan få tag i en sån? Typ 500kr... ? ...

Av Becca - 29 januari 2015 00:05

Du drömmer om kärlek, din dumma jävla idiot. Det kommer att komma, sure, men hen kommer inte komma flygandes i och med att du lämnat Villis. Det kommer att komma MÅNGA fler tårfyllda och kalla nätter där det finns absolut INGEN att krypa tätt inti...

Av Becca - 28 januari 2015 14:06

Rosor är röda, Violer är viol, Clara är sjuk, Jag är likaså. ...

Av Becca - 27 januari 2015 10:35


Din jävel, du är sjuk och jag är ensam. VÄNTA! JAG HAR DET HÄR!! Rosor är röda, Violer är viol, Du är sjuk, Världen är grå. I made a FUCKING POEM FOR YOU MY DEAR LADY!! Kram och krya på dig, din lilla svamp. ...

Becca

Hej och välkommen!

Lever i Norrland och har hästar som hobby!

Läs mer om mig i inläggen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tema på nya headern?
 Hästar
 Romantik
 Lantligt
 "Djup"
 "Dikter"
 Poems ^^

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards